Mie nici că-mi pasă..

Un apatic despre restul..

Archive for iunie 12th, 2009

Refresh

leave a comment »

De când n-am mai scris pe-aici s-au întâmplat multe evenimente. Voi încerca să le enumăr și să le comentez cât de cât.

  • Barca a câștigat CL! S-a întâmplat un lucru logic. I-a călcat pe cap pe Muci UTD&Cocacalaro Ronaldo (btw, mă bucur nespus că a plecat la scârbele alea de la Real, gg Sir!)
  • Mi-am schimbat locul de muncă, am plecat la mai bine și sunt fericit de alegerea făcută. La vechiul loc, stressul devenise prea mare în raport cu beneficiile.
  • Rahații de la dinamu au luat muie totală (Brașovul a contrbuit cel mai mult). În general nu mă bucur de răul altora, doar de cel al lui dinamo sau al stelei. Încă sper că aceste cluburi josnice se vor desfința.
  • Au fost alegeri europarlamentare. M-a durut fix în cur de ele, nu știu când voi vedea vreun politician demn de votul meu. În altă ordine de idei, am auzit că Boc l-a făcut pe căcatullingăumuistjegosscârbostavortat de Ciutacu “debedeul dracului”. Părerea mea e că Boc a fost un gentleman.

 

Probabil au mai fost și alte chestii pe care nu le-am menționat.

PS: Încă sunt pe Win7 RC, e beton. Niciun bsod, nimic.

Written by Apaticul

12 iunie, 2009 at 1:22 pm

Publicat în Generalităţi

Tagged with